Melayu hina Islam di Facebook secara terbuka

Marah pun ada…rasa sakit hati pun ada..bengang pun ada..kecewa ..sedih ..dan macam-macam lagilah dengan orang yang takde hati perut suka menghina agama. Tapi aku bersabar dan ada sifat rasional. Pemilik FB diatas nie orang gila… kalau orang gila buat apa aku nak ikut naik gila.

Aku pun tak tahu sebab apa sampai ada Melayu yang sudah mengaku dirinya murtad berdedam dengan bekas agamanya. Lepas tu cuba berdakwah pulak nak murtadkan orang lain. dan lagi tidak berhenti-henti dia menghina agama Islam. Seelok-eloknya kawal perasaan kita dengan penuh kesabaran dan serahkan perkara ini ke pihak berkuasa untuk diambil tindakan.

Kalau korang baca diblognya penuh dengan penghinaan terhadap Allah dan Nabi Muhammad.
Mari kita sama-sama berjuang demi agama untuk membawa penjenayah ini ke muka pengadilan.

View the original article here

Add Comment


*