Kecoh Bila Fazura Naik Kereta Maserati…

Kecoh Bila Fazura Naik Kereta Maserati GanTurismo Berharga Lebih RM1 Juta...

Kecoh bila Fazura dilihat bersama kereta baru Maserati GranTurismo.

Di internet mula kedengaran cakap-cakap mengatakan ia kereta baru pelakon ini yang harganya lebih RM1 juta itu.

Wah kalau betul tahniah ler, tapi mungkin juga dia hanya sekadar bergambar kat showroom siapa tahu kan?

Penulis pun pernah bergambar dengan pelbagai kereta mewah termasuk Ferrari dan Lamborghini, tapi kat ‘auto show’ je ler heheheh

Harapnya janganlah dok buat spekulasi tak tentu pasal pula pasal gambar Fazura ni.

Bukan apa, orang kita ni pantang tengok artis ‘dahi licin’ buat harta, mulalah dok gosip sana-sini.

Andai kata itu hasil titik peluh dia, maka apa salahnya kita berbangga dengan kejayaan anak muda ini, ke macam mana?

Add Comment


*